Roligt!

Vilken tabblet läker Ålens hals??

Svar:Läkerol!

Varför gillar inte fiskar att spela tennis??

Svar: För dom är rädda för nätet!

Vem är poolens bästa vän?

Svar: poolaren!

Vad kommer lampan ifrån?

Svar: Jag vet inte, men den kommer jalla fall inte från lamm!

 

Mamma: Ludde, kan inte du slänga ut alla saker som du inte vill ha i ditt rum?
Ludde: Ja, men mamma kan du gå ut så jag kan göra det?
Mamma: Ja visst!

Mamma kommer in en halvtimme senare.

Mamma:Men Ludde du har ju inte städat!
Ludde: Du sa att jag skulle slänga ut allt jag inte ville ha så jag slänge ju ut dig!

 

Det var dagens roliga saker! Mer kommer i morgon!

 

/ Lina

Kalle: Är din nya vakt hund lika bra som den andra?

Jonas: Ja, jag har inte kommit in i huset på flera dagar!!

(Jonas hade brytit båda benan, hade skrap sår och blod ran över allt!)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0