Roligt!

Hejsan! Idag ska jag skriva lite mera roliga saker, MEN jag har inte hittat så mycket bra skämt, men jag tar det som jag har hittat!

Gud vad jag fryser!

Oj, det var inte bra, ställ dig i hörnet då!

(Ni vet en rät vinkel kallar man för 90 grader)

Killen: Änkligen, jag har väntat så länge!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Aldrig i livet!
Tjejen: Älskar du mig!
Killen: Hela dyngnet runt!
Tjejen: Har du ljugit för mig?
Killen: Aldrig, varför frågar du ens?
Tjenen: Skulle du vilja kyssa mig?
Killen: Ja, älskling!
Tjejen: Älskling!

Läs den nerifrån och upp.







Ulla: GÄSP!
Jonas: ´God morgon!
Ulla: Vill du ha något att äta?
Jonas: Bry dig morsan!
Ulla: Undra vad dina vänner tycker om dig!
Jonas: Jaaaa!
Ulla: Skulle det skadda att vissa lite hänsyn!
Jonas: Nej, men...
Ulla: Upp på ditt rum! Städa i ditt rum!
Jonas: Mamma, jag har inget att gööra!

(Om ni undrar med godmorgon så säger vissa t.ex så här: Jag hatar skolan! Och så säger en annan: GODMORGON!)

Läs nerifrån och upp.

Tim: Mamma, varför sitter du alltid vid datorn?
Mamma: För att du aldrig hittar på något att göra!
Tim: Det gör jag visst det! Men jag trodde det var ditt jobb!
________________________

Olivia: Titta, pappa läser tidningen! Ska jag busa med honom?
Jim: Ja!

Olivia: PAPPA! Kan vi få glass?
Pappa: mmm...
Olivia: Okej då tar vi var sin glass då!
Pappa: Mmm...

Olivia och Jim tog var sin glass.
Olivia gick in i sitt rum.

Jim: Pappa!
Pappa: Mmm!
Jim: Olivia busade så vi skulle få var sin glass!
Pappa: Mmm...VA! Vad ska du? Bra att du sa det Jim, du kan ta en glass som belöning!


Se mer av det roliga i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0